Politica de retur

Politica de retur


Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului.

Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura), urmeaza a fi suportate de CLIENT cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.

În cazul retragerii Clientului/Consumatorului, Vânzătorul va rambursa orice sumă pe care a primit-o de la Client/Consumator, cu excepția costurilor suplimentare determinate de alegerea de către Client/Consumator a unei alte modalități de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de Vânzător, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care Vânzătorul este informat cu privire la decizia Clientului/Consumatorului de a se retrage din prezentul contract.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original,  cu toate accesoriile livrate, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

 Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta ambalaj deteriorat, modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Produse care nu sunt acceptate la retur:

- produsele pentru care sa depasit termenul de 14 de zile de la data primirii comenzii ;

- produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca și defecte estetice în primele 24 de ore de la recepționarea produsului);

- produse care au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;

- produsele aduse pe comenzi speciale ;

- produse care sunt conectate la un cont de utilizator cu parola si  sunt modificati parametri initiali de functionare, de software, etc.

În cazul în care se returnează un produs dintr-un pachet promoțional se va returna doar prețul promotional, adică suma care a fost plătită.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (inclusiv ambalaj, etc), FURNIZORUL are dreptul de solicita o taxa pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand/desigilat sau la optiunea clientului de a refuza plata acestei taxe, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

In cazul in care CLIENTUL a returnat un produs si solicita inlocuirea, iar FURNIZORUL nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care CLIENTUL accepta acest lucru.

Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitate de catre CLIENT, NU SE RAMBURSEAZA.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre CLIENT.

Pentru alte informații legate de returul produselor vă rugăm sa ne contactați prin intermediul formularului de contact sau la adresa de e-mail: contact@lin-smart.ro.

In termen de maxim 3 zile de la transmiterea notificării, cumpărătorul va fi contactat telefonic sau email pentru detalii cu privire la solicitarea înaintată.

Suma aferentă returului se va returna prin transfer în contul bancar furnizar de catre client, la un interval de maxim 14 zile calendaristice.


Solutionarea Alternativa a Litigiilor
Solutionarea Online a Litigiilor